cel - Wystrasz wszystkich mieszkańców Akademika Scully.

To również nie jest trudna misja. Cel prosty, uwalnianie duchów też nie powinno sprawić większych kłopotów. Najpierw Szęściarz: kiedy zobaczymy, że któryś ze śmiertelników zmierza w stronę automatu do gry urzyjmy mocy "Deszcz Szczęścia" lub "Szczęśliwy urok". Ślepiaka możemy uwolnić dopiero, gdy nam sie uzbiera trochę plazmy. Moc potrzebna do stłuczenia słoja wymaga jej więcej niż mamy na początku. Więc, po prostu lokujemy Wibrację za oknem i używamy mocy "Wstrząsająca pieśń". Słój pęknie, a Ślepiak pomoże nam dalej w straszeniu. Żeby uwolnić Mańka nie trzeba się wcale wysilać. Dołączy on do nas gdy wypędzimy któregoś z chłopaków, imienia nie pamiętam. Następnie bierzemy się za straszenie. Proponuję do głowy jelenia uwiązać Upiordliwego, aby straszył śmiertelników swoimi masakrycznymi mocami... Drgawek również niech się rozgości w salonie, obok kanapy. Wielonóżkę umieśćmy w drugiej części salonu, a Buuu na piętrze w korytarzu. Znalazłam niedawno sposób, aby wystraszyć tych trzech ludzi w piwnicy. Lokujemy tam Ślepiaka i używamy mocy, która sprawi, że w środku kręgu pojawi się ciemna postać. Trzej panowie wrzasną jednocześnie, po czym zwieją z obłędem w oczach...
Zbłąkane dusze:
- Maniek
- Szczęściarz
- Ślepiak
Zalecany skład duchów: Upiordliwy, Wibracja, Wielonóżka, Buuu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz