30 sty 2010

ABC przerażania


Poziom 1/1, trudność 1/8
cel - Wypłosz wszystkie panienki z Akademika Mulder.


Łatwa misja dla troszkę bardziej doświadczonych graczy, a tym, którzy grają pierwszy raz w Ghost Mastera pozwala zapoznać się z grą. Od razu uwalniamy Skostnicę, nie czekajmy aż spadnie nam poziom plazmy. Jest przywiązana do odkurzacza. Aby ich rozłączyć ustawiamy gdzieś nieopodal na przykład na półce z radiem nad odkurzaczem Luźnego Trybika. Każemy mu użyć mocy "Bunt maszyn". Skostnica dołączy do nas i pomoże nam w straszeniu. Dalej moja pomoc nie jest bardzo potrzebna, powiem tylko, że warto ustawić w salonie Wielonóżkę i Trybika, a w przedpokoju na górze Buuu, aby straszył tych, którzy pobiegną na piętro. Drgawek też się może przydać gdy go zwiążemy w salonie na dywaniku. Skostnica oczywiście też okaże się pomocna. Ustawmy ją na tarasie lub tuż przed nim, w ogrodzie. Gdy zostanie nam niewielu śmiertelników, poprzemieszczajmy duchy tak, aby ludzie szybciej trafili w ich łapy...

Zbłąkane dusze:
-Skostnica
Zalecany skład duchów: Luźny Trybik, Wielonóżka, Buuu, Drgawek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz